Jak napisać dobre ogłoszenie o sprzedaż samochodu?

Skup aut Warszawa

Sposób, w jaki zredagujesz swoją reklamę, może mieć ogromny wpływ na ostateczną cenę pojazdu i prędkość, z jaką sprzedajesz swój samochód. Jeśli nie masz czasu na wrzucanie ogłoszeń, lepiej skorzystaj z usług uznanego skupu samochodów.

Pisanie reklamy używanego samochodu to jedna z tych rzeczy, która wygląda prosto i jest – o ile znasz zasady. Użyj jednak niewłaściwego sformułowania, a możesz mieć trudności ze znalezieniem nabywcy. Jeśli nie jesteś gotowy na to, aby samemu stworzyć tego typu ogłoszenie, poproś znajomego, lub w celu błyskawicznej sprzedaży za gotówkę skorzystaj ze skupów samochodów, polecanych przez grupę motoryzacyjną autocentrumgroup.pl w dużych miastach np. Skup aut Warszawa czy Skup aut Łódź.

Co jest istotne?

Nawet jeśli masz nieograniczoną liczbę słów nie przyciągniesz nieograniczonej uwagi czytelników, więc upewnij się, że kupujący jak najszybciej przeczytają najtrafniejsze informacje w Twojej reklamie. Jest więcej możliwości dla zdjęć i filmów online, więc skorzystaj z tych opcji; ogólnie rzecz biorąc, im więcej zdjęć możesz pokazać, tym lepiej.

Oto podstawowe fakty, które należy uwzględnić:

1. Rok rejestracji

2. Rejestrację i VIN

3. Przebieg (konkretnie – 78 400, a nie 78 tys.)

4. Czy samochód ma pełną historię serwisową?

5. Kolor

6. Liczba właścicieli

7. Lista wyposażenia/funkcji (jeśli miejsce jest ograniczone, zachowaj je tak godne uwagi, jak to możliwe)

8. Cena

9. Dane kontaktowe

Skróty i frazesy

Unikaj skrótów, jeśli możesz: zbyt łatwo je przejrzeć i stracić ich znaczenie, a wielu kupujących nie będzie wiedziało, co oznaczają.

Jeśli naprawdę musisz je wykorzystać, aby obniżyć koszty reklamy lub zmieścić się w liczbie słów, trzymaj się najczęściej używanych skrótów, takich jak AC, OC, LPG i tym podobne. Nie przesadzaj z fachowymi skrótami, bo osoba, która kupi od Ciebie samochód nie musi być specem od motoryzacji.

Utarte frazesy, takie jak „pewne lub „w stanie jak nowy” brzmią nieszczerze i podważą prawdziwy charakter reszty Twojej reklamy, więc unikaj ich używania.

Najważniejsze wskazówki

1. Staraj się, aby Twoja reklama była ciekawa i pouczająca, unikaj wypowiadania tekstu i używaj sprawdzania pisowni do poprawiania literówek.

2. Nie sprzedajesz tylko samochodu – sprzedajesz siebie jako odpowiedzialny właściciel i opłaca się zrobić dobre wrażenie.

3. Zdjęcia mówią więcej niż tysiąc słów, więc umyj samochód, ustaw go na czystym, uporządkowanym tle i sfotografuj go wewnątrz i na zewnątrz w świetle dziennym i pod różnymi kątami, aby pomóc kupującemu dokonać świadomego wyboru tego, czego szuka.

4. Bądź też szczery. Od razu zdobędziesz zaufanie, ponieważ posiadanie kilku błędów, które będą widoczne od razu po obejrzeniu, sprawi, że będziesz potraktowany jako uczciwy sprzedawca

MOTORYZACYJNE CIEKAWOSTKI

Pierwsze symptomy uszkodzonego silnika w samochodzie

Nie zawsze łatwo jest rozpoznać, kiedy Twój pojazd jest uszkodzony, ponieważ objawy mogą być przeoczone i postrzegane jako „coś normalnego”. Chociaż nie wszystkie dźwięki i zapachy …

Czytaj więcej →
MOTORYZACYJNE CIEKAWOSTKI

Sześć oznak, że świece żarowe są do wymiany

Świece żarowe w ogólnym rozrachunku mają długą żywotność, jednak ich zużycie ulega stopniowemu zużyciu. Skąd więc wiesz, czy zestaw świec żarowych wymaga wymiany? W tym artykule przyjrzymy …

Czytaj więcej →
Woskowanie samochodu
MOTORYZACYJNE CIEKAWOSTKI

Czy warto używać wosku samochodowego?

Regularne woskowanie samochodu jest niezbędne, ponieważ pomaga zachować bezbarwną powłokę na lakierze pojazdu. Ta bezbarwna powłoka jest warstwą, która chroni farbę przed czynnikami powodującymi korozję, w …

Czytaj więcej →